Song: The Fruit is fair to luik upo'






















The Fruit is fair to luik upo'
& the flower is fair to see
But my ain flower wi' her sweet clais on
Is the sweetest gem for me
The flower's o' garden's & o' fields
Right bonny flowers may be
The fruit o' orchards flower's o' brae's
Are na' sae sweet to me
She beets them a' in sunday claes
 There's na' sich like on bauks & braes
Her gown is red & white & blue
The tartan rainbow coloured shade
Her face is roses blushing true
& lilys grow beneath the plaid
Her waist a single arm may span
Her ancle gimp her leg sae bra'
A proper angel for a man
Her foot the smallest o' the sma'
There's na sick like in sunday claes
On scotlands birks & scotlands braes
I've travelled scotland three times oer
& the flower upo' the heather know
I never saw the like before
By hill or flood or birkenshaw
There's fruits & flower's in mony a glen
But o' the like they've nane to show
She beats them oer & oer agen
The maid upo' the heather know
She beats them a' when i' her sunday clais
Theres nae sic like on bauks or brae's

LP I 162

No comments: