Song : O aince I loved the lily






















O aince I loved the lily
As the first & fairest flower
& aince I luved the rose
On simmers hedge row bower
& I luv'd the white thorn bower
Clad softly green at spring
But sweeter then the flower
Is my luv' Mary King

I luved her in her childhood
In sorrow & in joy
Red as blossoms i' the wildwood
& brown as any boy
As the linnet luv's its young
I' the green leaves o' the spring
So I've often said & sung
Of my true luv' Mary King

Sae I've often said & sung
When her links o' flaxen hair
Oer her fair shoulders hung
& her little breast was bare
I luved her more & more
Till she got a fair young thing
Fond & tender as before
Was the bonny Mary King

& now she's ripe & blooming
I' the prime o' rosey may
& her bosoms luv' untombing
Bursts lace & pins away
‘All sueing to be prest’
White as snow drops o' the spring
Love warms the lily breast
O sweet bonny Mary King

My bonny Mary King
Ripe & rosey Mary King
Sweetest flower o' a' the spring
Is my ain true luv' Mary King
Sae I luv' her night & day
A ripe & bonny thing
Till lifes sands waste away
Young handsome Mary King

The Later Poems of John Clare
ed. Eric Robinson and Geoffrey Summerfield
(Manchester University Press, 1964)

No comments: